آگهی مزایده ملک بوکان
شرکت گروه مالی و اقتصادی دی درنظر دارد ملک مازاد مشروحه ذیل را از طریق مزایده عمومی و به صورت نقدی واگذار نماید.

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از ساعت 08:00 صبح روز سه شنبه مورخ 17/11/1402 لغایت پایان وقت اداری روز پنج شنبه 26/11/1402 (به استثنای ایام تعطیل)، به دفتر شرکت واقع در “تهران خیابان ولیعصر- بالاتر از خیابان شهید بهشتی- نبش کوچه دلبسته- پلاک 2145- طبقه14” مراجعه و جهت اخذ اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت بازدید ملک با شماره 47704000-021 داخلی 413 تماس حاصل نمایند. آخرین مهلت جهت تحویل پاکت ها به دبیرخانه شرکت به نشانی صدرالذکر، تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 26/11/1402 است. لذا صرفاً درخواست هایی که تا تاریخ مذکور در دبیرخانه شرکت توسط مسئولین ذیربط ثبت شده باشند قابل بررسی خواهند بود. (موضوع اخیر به ویژه برای درخواست های ارسالی از شهرستان ها باید مدنظر متقاضیان محترم قرار گیرد).

پاکت های حاوی پیشنهادات خرید واصله نیز در روز شنبه مورخ 28/11/1402 ساعت 10 صبح در محل شرکت مفتوح و قرائت خواهد شد.

* نکات قابل توجه و توضیحات :
1- مزایده گذار (شرکت گروه مالی و اقتصادی دی) در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها در هر مرحله از فرآیند مزایده، همچنین تجدید جلسه یا انصراف از مزایده بدون ذکر دلیل مختار بوده و شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول کلیه مقررات شرکت در رفع اختلافات احتمالی به استناد ضوابط داخلی است.
2- پیشنهادهای مخدوش، مبهم، مشروط، فاقد سپرده یا دارای سپرده کمتراز میزان مقرر، مردود است.
3- رعایت کلیه موارد مندرج در اسناد مزایده از سوی متقاضیان الزامی است.
4- سپرده شرکت در مزایده معادل 10% قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید به همراه مبلغ 1,000,000 ریال بابت خرید اسناد و پاکت به تفکیک الزاماً به حساب شبای شماره IR700660000000105259296009 نزد بانک دی (بنام گروه مالی و اقتصادی دی) واریز نمایند. ضمناً فیش واریزی بابت 10% سپرده شرکت در مزایده باید از حساب بانکی و به نام متقاضی خرید ملک باشد.
5- متقاضیان، فرم تقاضای شرکت در مزایده و شرایط مزایده را حسب مورد تکمیل، امضا، اثرانگشت و در پاکت «الف» قرار داده و آن را کاملاً بسته (امضا، چسب و لاک و مهر کنند) و به همراه رسید فیش بانکی واریزی، به حساب معرفی شده شرکت و گواهی ثبت نام در سامانه ثنا (خارج از پاکت لاک و مهر شده درخواست)، در پاکت «ب» قرار داده و قبل از پایان مهلت اعلامی به دبیرخانه شرکت تحویل/ ارسال نمایند. بر روی پاکتهای ارسالی متن «درخواست شرکت در مزایده ملک واقع در خیابان بوکان تهران شماره 1/1402» قید گردد.
6- عرصه و اعیان مندرج در فهرست ذیل بر اساس متر مربع و قیمت پایه به میلیارد ریال است. ضمناً ملک عرضه شده شش دانگ می باشد.
7- کلیه پاکتهای حاوی پیشنهادهای متقاضیان خرید ملک در زمان و مکانی که از قبل معین گردیده، گشایش خواهد شد. (لذا متقاضیان می توانند در موعد یاد شده با ارایه کارت شناسایی معتبر در جلسه مزایده حضور یابند.)
8- بازدید از ملک مورد تقاضا و مطالعه سوابق آن توسط متقاضی محترم الزامی است؛ بدیهی است مسئولیت عدم بازدید و مطالعه کلیه اطلاعات و مشخصات و سوابق ملک بر عهده متقاضی/متقاضیان خواهد بود. ملک با وضع موجود به فروش می رسد و پرداخت کلیه هزینه های مرتبط با شهرداری، دارایی، آتش نشانی، تأمین اجتماعی، هزینه های نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی، حق بیمه، آگهی، هزینه کارشناسی و … تا تاریخ انتقال به عهده خریدار است.
9- در صورت تغییر در برنامه زمانی اطلاع رسانی لازم از طریق سایت شرکت به آدرس www.day-fg.ir صورت خواهدگرفت.
10- چنانچه پس ازبازگشايي پاکتهای پیشنهاد و اعلام برنده مزايده، به هر دلیل شخص برنده (اعم از حقیقي و حقوقي) اعلام انصراف نمايد يا از پرداخت مابقي ثمن معامله ظرف مهلت مقرر (حداکثر ده روز از تاريخ ابلاغ) يا انعقاد قرارداد امتناع ورزد، سپرده شرکت در مزایده ايشان به نفع شرکت ضبط گرديده و هیچگونه ايراد، اعتراض و ادعائي از طرف آنان پذيرفته نمي باشد و شرکت کنندگان حق اعتراض به این موضوع را به هیچ یک از انحاء و طرق(اعم از طریق مراجع قضایی و غیر قضایی و…)را نخواهند داشت و حق اعتراض را از خود سلب و ساقط نمودند.
11- مبنای تعیین برنده مزایده بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد بود. ضمناً در صورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی، اولویت فروش به صلاحدید شرکت تعیین خواهد شد.
12- شرایط مزایده به صورت نقدی خواهد بود.
13- اعلام و درج شماره حساب بانکی متقاضیِ خرید ملک، به منظور عودت وجه (معادل 10% برای متقاضیانی که در مزایده برنده نشده اند) در مفاد فرم تقاضای شرکت در مزایده الزامی است.
14- متقاضیان شرکت در مزایده نباید ممنوع المعامله باشند. در غیر این صورت، در صورت برنده شدن در مزایده و احراز اینکه متقاضی در زمان شرکت در مزایده ممنوع المعامله بوده است، شرکت بنا به صلاحدید پیشنهاد ایشان را مردود اعلام خواهد نمود و مطابق بند 15-7 تعهدنامه شرکت در مزایده شماره 1/1402 شرکت راساً و به صلاحدید خود نسبت به کسر هزینه ها و خسارات وارده به خود اقدام خواهد نمود.

15- مدت زمان اتخاذ تصمیم شرکت مبنی بر اعلام برنده نهایی مزایده، حداکثر 30 روز کاری از تاریخ برگزاری مزایده (گشایش پاکتها) خواهد بود.
16- چنانچه در آینده ملک مورد مزایده حسب احکام صادره مراجع قانونی یا قضایی، ابطال اجرائیه های صادره و سند انتقال اجرایی مستحق للغیر تشخیص داده شود. شرکت صرفاً نسبت به استرداد وجوه واریزی به برنده مزایده اقدام خواهد کرد.

Screenshot 2024-02-06 143149