حضور گروه مالی دی در نمایشگاه کیش اینوکس (kishinvex2021)

گروه مالی دی با حضور در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از 8 الی 11 آذرماه سال جاری جدیدترین خدمات خود را معرفی نمود.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی دی در جریان برگزاری هشتمین نمایشگاه اینوکس تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان گروه مالی دی، بانک دی، کارگزاری، صرافی و بیمه دی حضور یافتند که ضمن مذاکرات و رایزنی های خود به معرفی خدمات مجموعه گروه مالی دی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، کارگزاری، صرافی و بیمه پرداختند.
در جریان این رخداد مدیران مجموعه بانک دی و گروه مالی دی جلسات متعددی با نمایندگان سایر مجموعه های حاضر در این نمایشگاه جهت ارتقاء سطح تعاملات برگزار نمودند که از جمله این نشست ها می توان به دیدار با رئیس اداره اوراق بدهی وزارت اقتصاد و دارایی، مدیران اتاق بازرگانی اهواز، نماینده شرکت گلدیران، شهردار و مدیران ارشد شهرداری شیراز، نماینده مجلس و ناظر شورای عالی بورس، مدیرکل فرودگاه امام خمینی، سرپرست معاونت ارزی و بین المللی بانک ملی و معاونت سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس اشاره نمود.

گروه مالی دی در جریان نمایشگاه اینوکس، نشست های فراوانی با فعالان اقتصادی حوزه های مختلف برگزار نمود و در آنها بر ارتقا روابط تاکید داشت.

نشست خبری با اصحاب رسانه در جهت معرفی خدمات نوین گروه مالی دی دیگر اقدام نمایندگان گروه در جریان برگزاری این نمایشگاه بوده است.