گروه مالی دی برگزار کرد:

مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران گروه مالی دی به مناسبت هفته بسیج

به همت مدیران گروه مالی دی و به مناسبت هفته بسیج، مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران کارمندان گروه مالی دی در تاریخ سوم آذر ماه با حضور جناب آقای دکتر خضریان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر اسفندیاری مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان و هیأت مدیره گروه مالی دی در سالن کنفرانس شرکت گروه مالی دی برگزار گردید.

در این مراسم مدیرعامل محترم گروه مالی دی ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین گرامی، تشکیل بسیج را یکی از نوآوری های امام خمینی (ره) ذکر کرد و فرهنگ بسیج و شهادت را یکی از راه های برون رفت از مشکلات کشور از ابتدای انقلاب تا کنون دانست و در شرایط سخت کنونی این روحیه را در مدیریت کشور بسیار سازنده خواند.

وی اظهار امیدواری کرد که با حضور مدیریت جدید در راس بنیاد و تعلق وی به خانواده شهدا دغدغه و مشکلات این خانواده ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
امیری گزارشی اجمالی از شرکت های زیر مجموعه بانک دی برای حضار در جلسه ارائه نمود و نسبت به دغدغه های موجود برای حمایت و پاسداشت خانواده محترم شهدا و ایثارگران و از اهتمام این گروه به عنوان یک نهاد مالی مرتبط با بانک دی نسبت به حفظ ارزش های این خانواده های عزیز صحبت نمودند.
در ادامه جناب آقای دکتر خضریان نماینده محترم مجلس اسلامی نسبت به بزرگداشت مقام شامخ شهیدان والا مقام و خانواده آنها و تمامی ایثارگران سخنانی را بیان داشتند.

مدیر عامل گروه مالی دی اظهار امیدواری کرد که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در راس بنیاد و تعلق وی به خانواده شهدا، دغدغه و مشکلات این خانواده ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.