ارائه گزارش سالانه فعالیت هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری بوعلی (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 99/11/30

ارائه گزارش سالانه فعالیت هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری بوعلی (سهامی عام) به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به30/11/1399 در سایت کدال بارگذاری گردید و به اطلاع سهامداران رسید. در این گزارش مواردی قابل توجه ذکر شده است. از جمله:
1- عملکرد پرفراز و نشیب بورس اوراق بهادار تهران در سال 1399 و دو روند کاملا متفاوت در طی سال. بگونه ای که از ابتدای سال تا اواسط مرداد ماه ورود سیل نقدینگی آحاد مردم به بازار بورس، با رشد بی سابقه و رکوردشکنی های پی در پی شاخص کل را به ثبت رساند اما از اواخر مرداد ماه با عرضه گسترده سهام توسط سرمایه گذاران نهادی و خروج نقدینگی از بازار شاخص بورس تغییر روند داده و تا پایان سال وارد فاز منفی شد. در نهایت شرکت در یکسال منتهی به 30/11/1399 موفق به ثبت بازدهی 159 درصدی شد.
2- شرکت در چارچوب برنامه راهبردی چهارساله و برنامه عملیاتی یکساله، توانست با تحلیل های بنیادی کارشناسی و بهره مندی از نظرات ارزشمند مشاوران خبره سبد سرمایه گذاریهای بورسی خود را مطابق با اوضاع موجود بهینه سازی نموده و مسیر را برای رشد درآمدهای عملیاتی شرکت در سال 1399 و سالهای پیش رو هموار نماید.